: )

Att man kan bli så glad för kommentarer : )  Jag blir faktiskt jätteglad!! Tack snälla ni!
Idag har jag inte gjort mycket, varit å handlat och postat paket. Tog en långpromenad med bubben i hennes takt... väldigt långsamt med andra ord. Kom hem, drack två koppar kaffe, dammsög och vädra ur lite. Sen började jag frysa så nu har jag stått i duschen med kokhett vatten... skönt!! Ska peta i mig två alvedon nu och sen kanske glo lite på tv om det finns nåt att se. Jag brukar titta på dokumänterer på svt.se, skönare att ligga å glo på datan när man själv känner för det och man slipper reklam och kan pausa när man vill.
Ska gå ner å titta om tvättstugan e ledig oxå.

See you



Min brors älskling tyra. Så vacker, hon e en riktig prinsessa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0