glufsglufs

borde jag döpa om mig till... äter å äter å äter, jävla pmskärring e jag just nu!! Får gå en lång promenad med bubben sen, men det e inte så lätt för hon e fan grinigare än jag ibland! Haha... vilken kärring min lilla gosboll kommer bli när hon blir gammal. Ni ska se när jag får dra ut henne på promenad, allrahelst på kvällen... jag bokstavligt drar henne runt gräsmattan å tvingar henne å kissa, hon får det verkligen att se ut som jag e värsta djurplågaren!!! Sen psykar hon, hon börjar runt åttatiden på kvällen, då tycker hon att det e dags att vi går och lägger oss... haha hon e inte nöjd förrän vi ligger nerbäddade, hon och jag i sängen.... då pustar hon ut, suckar och ligger å grymtar nöjt som en liten gris. Husse kan sova i soffan tycker hon!!
Guuud ....va jag älskar min hund!!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0