jaha så var man proppmätt igen

Önskar verkligen att det var lite mer "go" i mig, att jag tog tag i mig själv och börja röra på fläsket. Ja menar, inte så konstigt att man går upp i vikt när man slutat droga sig varje dag och börjat med mediciner som gör att man ökar i vikt och sist men inte minst, aldrig rör på sig å bara äter hela tiden. Jag vet ju att jag kan om jag vill... men men skam den som ger sig!! Jag brukar vara lite trögstartad men sen när jag väl kommer igång då går det i 190.
Inget att s på tv ikväll som tilltalar mig och boken har jag läst ut... hm får väl bädda ner mig å bläddra i nån tidning istället. Ska faktiskt ta å bädda rent först... älskar å lägga mig i nybäddat!!

pussåkram

Avslutar med lite inspiration:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0