nä fyfaan vilken seg

dag!  Har typ sovit mig igenom hela den här dagen, förrutom när jag har glufsat då såklart. Drömmer mardrömmar hela tiden, så där så man e vaken fast man inte kan röra sig. Man verkligen kämpar för kunna resa sig men det går inte, sen ville jag inte somna om men jag somnade typ mot min vilja. Skitjobbigt ju, helt slut när jag vaknar ju.
Så tråkigt nu när jag inte har nåt att läsa oxå, teven bara irriterar mig. Hoppas min leverans från bokus kommer imorgon annars får jag gå köpa nåt.
Nä, det här var en riktigt seg jävla dag!


Kommentarer
Postat av: Brunetten Sanna E

Oj då, ja då lär du garanterat ha halsfluss.

feber o ont i halsen är ingen bra kombination :(

STACKAREN!

2008-09-19 @ 11:11:53
URL: http://sannornas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0