Här ligger jag å gråter

saknar pappa så mycket... det går verkligen inte en dag utan att han e med mig!! Såg något program på tv med nån sån där som talar med döda, tittade mest som tidsfördriv medans jag väntade ut tvätten. Sen sa hon att dom döda väntar på oss och den dagen vi dör så kommer vi mötas igen. Där brast det för mig, blev lite fuktig i ögonen men samtidigt glad... såg framför mig hur jag kommer få träffa min älskade pappa igen och hur mycket jag ska krama och pussa på honom!!! Hade jag intehaft min bror och varit där jag e nu och haft honey och bubb så e risken ganska stor att jag hade övervägt att skynda på alltihop. Men då hade nog inte pappa blivit glad på mig och jag skulle aldrig kunna göra så mot min älskade lillebror! Iallafall ...pappa,  jag älskar dig och vill att allt ska va som vanligt, jag saknar dig så det gör ont i hela mig... men en dag så möts vi igen, det e jag säker på och då får jag se ditt vackra ansikte igen och allt blir bra igen när vi e tillsammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0