Jag vill verkligen tro

att på måndag så ska jag börja förändra det jag e missnöjd med, att det ska bli den första nya dagen och att det verkligen kommer bli så... jag vill verkligen tro på mig själv, vara stolt över mig själv och kunna se mig själv i spegeln utan att skämmas för jag e nån jag egentligen inte är. Men jag vill inte heller göra mig själv besviken på mig själv, jag vill inte få mig själv att må dåligare än vad jag redan gör,  så jag gör såhär... Jag lovar ingenting men det vore jättebra om jag orkade ta itu med det som tynger mig... haha "tynger mig" den va rolig!! Så ju fortare jag sätter igång desto bättre men det är absolut inget tvång! Allt e upp till mig själv när jag vill börja och vill jag så börjar jag redan imorrn!!

Go`natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0