Nu har jag varit och

hämtat paket på posten och blivit utskälld på apoteket för mitt leg gick ut för fyra år sen...
Herregud människa!!!  Gör ett nytt för guds skull, detta e ju pinsamt... FYRA ÅR!!!!
Nåja, får ta mitt feta arsle å gå å bli förnedrad = fotad  imorgon eller nåt... fyfan , vissa verkar älska att stå framför kameran= alla bloggare nuförtiden medans jag gör allt för undvika den.... konstigt d kan va här i livet... Nä, nu till roligare saker innan jag får ångest, paketöppning... Whohoo





Kommentarer
Postat av: jenna

Hej!

Jag hoppas att du haft en toppen bra dag.

Just nu har jag en frågestund på min blogg.

Du kan fråga olika frågor om mig, mina åsikter, hästar, kändisar, bloggen, mode, shopping, stockholm, skola, ridning, kärlek, resor - ja, you name it.

Så bidra gärna med din fråga, nu har du chansen att fråga vad du vill!

Puss och Kram! / Stockholmsjenna

2008-08-28 @ 20:19:19
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0