åhh härliga sol

nu har jag kommit in från solen ett tag... ska snart hoppa in i duschen och tvåla in mig med min härliga nyinköpta duschcreme av dyrare sort, brukar varva lite mellan billiga & dyra. Har suttit ute hela dagen och nu e jag riktigt brunbränd vill jag lova :)  Åhh om det ändå var sommar lite längre. Det e så härligt att kunna gå ut utan massa tjocka kläder man känner sig så fri! Imorgon ska jag inviga min nyinköpta klänning, kommer bli snyggt till mina solbrända ben!! Längtar!! Jaja mina små älsklingar, nu måste jag sluta... måste duscha av mig och sen ska Å och jag äta lite gott framför teven till nån bra film, en perfekt avslutning på en perfekt helg!

Ha d gott min sötnosar

image57

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0