japp, då var hemmafrun på g

har lagat gammal hederlig korvstroganoff med makaroner till mig å potatismos till gubben...
E så konstigt trött i kroppen idag orkar knappt stå upp, kan det ha med förkylningen att göra? Imorgon ska jag som vanligt till min psykolog och sen lämna kissprov, sen tar jag nog en tur till apoteket och införskaffar nåt åt den här envisa förkylningen. Kanske ska testa det där enchinagard eller vad det heter... brukade alltid dricka kan jang förrut och den funka ju faktiskt. Jaja, vi får se vad jag kommer hem med. Nu e det snart dags för cops på sexan sen e det väl Ceasar ikväll oxå?. Jag tittade på det där "hål i väggen" förrut och jag var ju ganska skeptisk i början men jag ficck mig ett par garv iallafall. Sen gick det ju inte att undgå Linda Rosings förstörda ansikte... herregud snacka om tragiskt, men det e ju bara min åsikt... så länge hon gillar sig själv så... men frågan e ju bara om hon verkligen gör det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0